مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 03:152020-09-15ورزشي

تحکیم بنیان های اقتصادی نیازمند همگرایی قوای سه گانه است 


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی بر روند همگرایی بخش های مختلف حکمرانی در تحکیم بنیانهای اقتصادی کشور تاکید کرد.

- ایسنا/مازندران عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی بر روند همگرایی بخش های مختلف حکمرانی در تحکیم بنیانهای اقتصادی کشور تاکید کرد.

علی کریمی فیروزجایی در گفت وگو با ایسنا گفت: باتوجه به ابعاد فشارهای گسترده دشمنان بیرونی در اعمال شدیدترین تحریم های ضد انسانی علیه کشورمان رویکرد تصمیم سازی های اقتصادی نیازمند مدیریت جامع است.

وی با تاکید بر تقویت روند همگرایی در قوای سه گانه، افزود: در این شرایط حساس قوای سه گانه باید با همپوشانی سیاست های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ،کشور را از شرایط حساس کنونی خارج کنند.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور ضرورت پرهیز از مجادلات و کشمکش های بیحاصل جناح ها و گروههای سیاسی را برای جلو گیری از بروز آسیب به منافع ملی خاطرنشان و تصریح کرد: رویکرد محوری مجلس یازدهم هم افزایی و تعامل حداکثری با قوای دیگر برای ارتقا سامانه های فکری ، مدیریتی و عرصه تصمیم سازی های راهبردی است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وجود نقصان های جدی در روند فعالیت اجرایی و مدیریتی گفت: مهم ترین اصل در فرآیند تصمیم سازیهای راهبردی، عزم و اراده انقلابی و برخورداری از اراده های ایمانی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحکیم بنیان های اقتصادی نیازمند همگرایی قوای سه گانه است 

تحکیم بنیان های اقتصادی نیازمند همگرایی قوای سه گانه است